Belangrijke wijzigingen Building Connect en NDI
Hopelijk ben je klaar voor een mooie zomer. Wij in ieder geval wel. Deze zomer brengt een aantal veranderingen in onze dienstverlening. Zo vertellen we graag dat wij onze diensten gaan splitsen over twee labels zodat we onze expertise en dienstverlening verder kunnen verbeteren.
Building Connect richt zich specifiek op de vastgoedsector. Voor huurders in bedrijfsverzamelgebouwen leveren we connectiviteitsoplossingen, terwijl we vastgoedeigenaren en -beheerders ondersteunen met gebouwgerelateerde ICT-diensten.
NDI ICT Solutions blijft de vertrouwde specialist voor kantoorautomatisering. Wij optimaliseren je kantooromgeving met betrouwbare en efficiënte ICT-oplossingen zodat jij je kunt concentreren op je kernactiviteiten, zonder zorgen over je ICT-infrastructuur.
Wat verandert er?
Vanaf 1 juli 2024 worden de gebouwgerelateerde diensten (onder andere connectiviteit, wifi, regie en colocatie) door Building Connect ondersteund, de overige diensten (onder andere cloud en beheer van (receptie)werkplekken) door NDI.
Verbeterde processen en klantportaal
Daarnaast zijn we blij om aan te kondigen dat we binnenkort overstappen op een nieuw Service Management Platform: Autotask. Deze overstap is een belangrijke stap in de verdere groei, professionalisering en klanttevredenheid van onze organisatie.
Waarom Autotask?
Autotask helpt ons interne processen verder te verbeteren en stroomlijnen, wat ook leidt tot een betere en efficiëntere service voor jou. Enkele concrete voordelen zijn:
- Verbetering van de beheermogelijkheden: we kunnen sneller inzien op welk apparaat een probleem zich voordoet en welke eerdere meldingen zijn gemaakt.
- Vernieuwing van de rapportages.
- Beveiligd klantportaal: dit portaal biedt jou real-time informatie over storingen, handige selfservice tools en de mogelijkheid om tickets aan te maken en in te zien.
Al met al: we helpen je nóg sneller en nóg beter.
Wat betekent dit voor jou?
Wij begrijpen dat elke verandering vragen kan oproepen en mogelijk enige bezorgdheid met zich mee kan brengen. Wij willen je geruststellen dat de diensten die je van ons afneemt ongewijzigd blijven als gevolg van deze overstap. Echter zijn de voornaamste aanpassingen te vinden in/op:
- De factuur: de opmaak en de inhoud van de factuur verandert. De essentie en de manier van betalen blijft hetzelfde, maar er zijn elke aanpassingen in de mate waarop de details van de geleverde diensten worden weergegeven.
- De communicatie: nieuwsbrieven en servicemails krijgen een nieuwe look-and-feel.
- De “agent”: neem je beheerdiensten van ons af? Zo ja, we gaan de komende periode de agent vervangen op de beheerde werkplekken en servers. Hierover vertellen later meer in een apart bericht.
Wat vragen wij van jou?
Om deze overgang zo naadloos mogelijk te laten verlopen, vragen wij je alleen om feedback. Deze is van onschatbare waarde voor ons. Graag horen wij opmerkingen, vragen of suggesties. Dit mag gaan over de facturen, de nieuwsbrieven, je behoeften of je zorgen. Als je vragen hebt of als er iets niet duidelijk is, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons.